Отслабване

Сладко смути с горски плодове

Сладко смути с горски плодове

Брой преглеждания : 6144

Съставки

Начин на приготвяне

Горските плодове са едни от най-подходящите плодове за диабетици - цветни, пълни с антиоксиданти и естествено сладки, но същевременно с ниско съдържание на захар. Добави малко домашно, неподсладено кисело мляко, то е богато на протеини и ще те държи сит за по-дълго.

  • Боровинки

    Боровинките съдържат богат състав от микронутриенти, включително манган, витамин C и витамин K. Тези суперплодове са богати на фибри и са добре известни с противовъзпалителните и противораковите си химикали. Просто изплакни, преди да ги добавиш към своята Нутрибомба.

  • Кисело мляко

    Киселото мляко е чудесно разнообразие от обичайните видове протеини. То е страхотен източник на калций и съдържа малко въглехидрати (в полза на хората, които следят теглото си) и полезни бактерии. Спокойно може да го ползваш като полезна съставка в своята Нутрибомба, особено когато искаш да добавиш нещо за сгъстяване.

  • Бадеми

    Най-обичаните ядки са богати на мононенаситени мазнини. Включени в диетата, помагат за намаляване на риска от сърдечни заболявания с 30%. Богати са и на полезния за сърцето магнезий и регулиращия кръвното налягане калий. Суровите бадеми без черупката са чудесна добавка към всяка Нутрибомба!

  • Бадемово мляко

    Алтернативи на млякото и млечните продукти вече могат да се намерят навсякъде. Освен добре познатото соево мляко обаче, бадемовото е едно от най-популярните. Съдържа по-малко калории и предлага 50% повече калций от краве млякото. Не съдържа лактоза и казеин, но все пак трябва да се избягва от хора, алергични към ядки.

Top