Бадемово мляко

Бадемово мляко

Алтернативи на млякото и млечните продукти вече могат да се намерят навсякъде. Освен добре познатото соево мляко обаче, бадемовото е едно от най-популярните. Съдържа по-малко калории и предлага 50% повече калций от краве млякото. Не съдържа лактоза и казеин, но все пак трябва да се избягва от хора, алергични към ядки. Бадемовото мляко е чудесен източник на витамин Е (съдържа около половината от дневната препоръчителна доза), антиоксидант, доказано осигурява подкрепа за мозъка и здравето на сърцето.

Ползи за здравето

  • Ниско съдържание на калории
  • Високо съдържание на калций
  • Добър източник на витамин E за по-здрава кожа

Избор

Когато си купуваш бадемово мляко, нека бъде неподсладено, за да избегнеш добавена захар. Търси марки, които също така съдържат B12, витамин D, калций и витамин D (това са важни витамини за всички, особено ако си на вегетарианска диета). Ако пък предпочиташ, може да си направиш сам бадемово мляко, като използваш сурови, накиснати във вода бадеми, и лек подсладител в своя Нутрибулет.

Принтирай
Top