Диня

Диня

Макар че 92% от динята е съставена от вода, останалите 8% са заредени с хранителни вещества, особено антиоксиданти. Те включват витамин A, витамин C и ликопен, който помага да се неутрализират свободните радикали. Много лесно е да добавиш диня за сладост и освежаване в Нутрибомбата си – измий, изрежи кората и нарежи на парчета, това е!  

Ползи за здравето

  • Чудесен хидратиращ плод с по-малко захар от една ябълка
  • Полезен за процеса на детоксикация
  • Отлична разхлаждаща храна, която помага да се облекчат състояния с висока температура като треска и инфекции
  • Богата на ликопен за добро зрение и здрава простата

Избор

Винаги може да си купиш предварително нарязана диня в супермаркета, но ще ти излезе много по-изгодно, ако вземеш цял плод. Ще познаеш, че динята е зряла, ако кората е гладка, а едната страна е по-тъмна от другата. Горната част потъмнява от слънцето, а страната, на която лежи плода, запазва оригиналния си цвят.

Принтирай
Top