Ревен

Ревен

Ако хвърлиш едно око на червените му стъбла, може да ти заприлича на нещо средно между между целина и швейцарско къдраво зеле. Но ревенът всъщност спада спада към плодовете. Плод или не, ревенът е отлична добавка към всяка диета. Дългият, тънък плод е много полезен и съдържа витамин К, калций, пигмента лутеин и богат набор от силни антиоксиданти. За разлика от много растителни храни, ползите от ревена се увеличават с малко топлинна обработка. Сготви го на пара или го запечи, докато не омекне, преди да го добавиш към твоята Нутрибомба.

Ползи за здравето

  • Високо съдържание на фибри, което е свързано с понижени нива на холестерол и намален риск от сърдечни заболявания
  • Естествено разхлабително средство
  • Може да намали риска от рак

Избор

Добрият избор са дълги, тънки стъбла, които са с тъмнорозов или червен цвят. Колкото по-дълго и зелено е стъблото, толкова по-тръпчив ще е вкусът на плода. Прибери ги в хладилника в херметичен найлонов плик или платнена кърпа и ги сготви бързо, защото те обикновено не издържат повече от 3-5 дни.

Принтирай
Top