Седемте храни, които да не слагате в смутито си, за да отслабнете

Седемте храни, които да не слагате в смутито си, за да отслабнете

Какъв е проблемът?

Всъщност наистина смутитата са страхотен начин да отслабнем. Проблемът е, че понякога слагаме подсладени продукти, сокове, химически филъри, млечни продукти с висока масленост и дори сладолед. В крайна сметка получаваме напитка, която реално е захарна бомба с прекалено много калории и въглехидрати. Така, че ако искате да отслабнете, изпуснете тези продукти от смутито си.

1.       Плодов сок

Това е най-голямата грешка, правена от хората, приготвящи си смутита. Сладкият вкус идва с цената си, тъй като получавате цялата захар на плода без никакви полезни фибри, важен компонент за това да разграждате по-бавно фруктозата. Някои сокове пък имат дори повече захар в една чаша от сода. Захарта пък е основният виновник за казчване на тегло и дори болести като диабет. Най-добре пробвайте с цели, неподсладени плодове.  

2.       Подсладено кисело мляко.

То не само съдържа огромни количества захар, но и е пълно с изкуствени аромати и добавки, които по-добре да не са в тялото ви. По-добре сложете стандартно кисело мляко с обикновените му ссътавки – високи протеини и ниско ниво на захарност. Като цяло доста програми за отслабване избягват млечните продукти в началните си стадии, тъй като те водят до подуване и неразположеност.

3.       Протеин на прах.

Протеинът на прах невинаги е лоша опция, но трябва да видите съставките и качеството на този, който използвате. Повечето протеини на пазара са направени от суроватка, млечен продукт, който може да предизвика негативни реакции. Много протеини на прах са и с висока калоричност и пълни със захари и други химически съставки, които по-скоро да ви направят по-големи, а не по-слаби.

4.       Мляко

Както споменахме по-рано, млечните продукти, особено от крави, причиняват стрес в стомаха при много хора. Като цяло млякото има доста висома масленост и калории, докато обезмасленото пък е с повече захар като цяло. Най-добрият съвет е да избягвате млякото и да се насочите към такова от кашу или бадеми.

5.       Супер сладки плодове: банани, круши, манго, сушени плодове.

Тези плодове със сигурност съдържат доста положителни съставки, но в същото време натурално са с много висока захарност и е най-добре да ги избягвате, ако искате да отслабнете. По-скоро опитайте със зелени ябълки, цитруси и замразени ягоди.

6.       Допълнителни подсладители.

Захарта като цяло трябва да бъде избягвана, но дори и „полезните“ подсладители като мед, сироп от клен, кокосова захар и прочие пак са си захар в края на деня. По-добре ги извадете от смутитата, които приготвяте, за да направите разликата в режима си. Ако все пак искате да сложите нещо подобно, пробвайте екстракт от стевия.

7.       Прекалено много полезни мазнини.

Възможно е много хубаво да не е на хубаво наистина. Фъстъците, ореховото масло, семената авокадото са полезни за тялото ви, но е важно да ги поемате в граница. Мазнините дават огромни количества енергия в сравнително малки порции. Затова контролът на порциите трябва да е на ниво. Не търсете повече от 2 супени лъжици фъстъци, 1 супена лъжица семена или орехово масло и не повече от една четвърт от едно авокадо.

Не забравяйте и да използвате наистина качествени уреди, с които да приготвяте смутитата си, за да извличат те най-качествените съставки от храната!

Top